Instalare si suport tehnic
Intampinati dificultati la instalarea sau utilizarea unui produs achizitionat de la noi?
- Va putem ajuta telefonic, prin e-mail sau remote desktop sharing sa instalati si sa configurati produsul achizitionat;
- Va vom comunica cateva aspecte practice cu privire la echipamentul achizitionat astfel incat sa-l puteti folosi cat mai bine;
- Gasiti drivere, manuale si multe sfaturi utile pe site-ul nostru sau in sectiunea de blog/faq;
- Pentru a beneficia de serviciul de instalare deschideti un tichet de suport tehnic, iar apoi veti fi contactat de unul dintre consultantii nostri tehnici;
Puteti oricand solicita contra cost unul dintre serviciile noastre profesionale de instalare si suport tehnic:
- Deplasarea unui specialist pentru instalarea si configurarea produsului la sediul dumneavoastra, oriunde in tara;
- Abonamente de suport tehnic si mentenanta pentru produse, la sediul dumeavoastra sau la distanta prin telefon, email si remote desktop sharing;
- Configurari complexe, interfatari cu sisteme interne sau implementari la scara larga;
Informatii utile
- Desfaceti cu grija ambalajele protectoare atunci cand primiti produsul - se pot rupe cu usurinta anumite subansamble daca se forteaza ambalajul;
- Cititi manualul si instructiunile de instalare ale accesoriilor si consumabilelor;
- Instalati doar software-ul sosit impreuna cu echipamentul sau de pe site-ul oficial al producatorului. Nu instalati drivere generice sau software contrafacut;
- Conectati echipamentele la surse de curent impamantate sau la UPS-uri. Nu folositi improvizatii atunci cand vine vorba despre alimentarea cu curent electric;
- Serviciul nostru de instalare - nu include si configurarea echipamentelor conform nevoilor de utilizare. Acest serviciu se poate realiza contra cost.